Nadeem Malik

Friday, April 23, 2010

Assassination

ASSASSINATION 
 
 
 
 
 
 

Islamabad Tonight – 22nd April 2010

Dr. Shahid Masood, General Hameed Gul, Zahid Hussain, Shakeel Anjam,
and Saleem Bukhari in Islamabad Tonight with Nadeem Malik 

 

محترمہ بلیک بیری استعمال کرتی تھیں جو حادثے کے بعد مل گیا تھا-ڈاکٹر شاہد مسعود

 

محترمہ کے بلیک بیری سے ان کی شہادت کے بعد  بھی ای میلز ہوتی رہیں-ڈاکٹر شاہد مسعود

 

کیا ویت نام کے صدر کو امریکہ نے نہیں مروایاتھا-گل حمید

 

میرے پاس کوئی دلیل ہے تو میں بے نظیر کے قتل کا الزام امریکہ پر لگاتا ہوں-گل حمید

 

بے نظیر کیس کی تحقیقات کی زمہ داری اقوام متحدہ کو دینا بڑی غلطی تھی-زاہد حسین

 

حکومت اقوام متحدہ سے اپنی مرضی کی رپورٹس لے رہی ہے-شکیل انجم

 

بے نظیر کا پوسٹ مارٹم کس نے رکوایا اور جائے حادثہ کس کے حکم سے دھوئی گئی-سلیم بخاری

 

 

میری بات میں کوئی وزن ہے تو پوری دنیا کے ٹیلی وژ ن میرا انٹرویو کرتے ہیں-گل حمید

 

امریکہ نے عراق پر کس جرم میں حملہ کیا-گل حمید

 

آج تک امریکہ اوسامہ بن لادن کے خلاف کوئی ثبوت نہیں پیش کر سکا-گل حمید

 

امریکہ ساری دنیا کو کس بنیاد پر امن اور تہزیب کا درس دیتا ہے-گل حمید

 

بے نظیر کے امریکہ کے ساتھ ڈیل سے ہٹ جانے کے بعد نیگرو پانٹے بہت سخت ناراض تھے-گل

حمید

 

امریکہ کی پالیسیاں بہت ناقص اور ظالمانہ ہیں-گل حمید

 

محترمہ نے مجھے خود کہا کہ میرا نام انہوں نے امریکہ کے کہنے پر شامل کیا تھا-گل حمید

 

محترمہ نے خود مجھے بتایا تھا کہ جنرل گل حمید کا نام انہوں نے کسی پریشر کے تحت لیا تھا-ڈاکٹر

شاہد مسعود

 

محترمہ نے مجھے یہ بات جنرل گل حمید کو بتا دینے کو بھی کہا تھا جو میں نے کر دیا-ڈاکٹر شاہد

مسعود

 

جب محترمہ نے مجھے یہ بات بتائی اس وقت مخدوم امین فہیم بھی وہاں موجود تھے-ڈاکٹر شاہد

مسعود

 

جب محترمہ پر حملہ ہوا تو وہ بلٹ پروف جیکٹ پہنے ہوئے تھیں-ڈاکٹر شاہد مسعود

 

محترمہ کی موت حادثہ نہیں قتل تھا-زاہد حسین

 

اقوام متحدہ کی بے نظیر کے متعلق رپورٹ کو پندرہ دن تک کس کے کہنے پر اور کیوں روکا گیا-سلیم بخاری

 

بی بی کے قتل کی وجہ سے پیپلز پارٹی کو حکومت ملی ہے-ڈاکٹر شاہد مسعود

 

دیکھنا یہ ہے کہ بے نظیر کے قتل سے پیپلز پارٹی میں سب سے زیادہ فائدہ کس کو ہوا-ڈاکٹر شاہد

مسعود

 

 
 
 



 
 
-----------------------------------------------------------
N A D E E M   M A L I K
Islamabad Tonight http://www.nadeemmalik.pk




Hotmail: Powerful Free email with security by Microsoft. Get it now.

NADEEM MALIK LIVE

NADEEM MALIK LIVE

Nadeem Malik Live is the flagship current affairs programme of Pakistan. The programme gives independent news analysis of the key events shaping future of Pakistan. A fast paced, well rounded programme covers almost every aspect, which should be a core element of a current affairs programme. Discussion with the most influential personalities in the federal capital and other leading lights of the country provides something to audience to help them come out with their own hard hitting opinions.

http://youtube.com/NadeemMalikLive